zaterdag 6 januari 2018

Verjaardagskaart


Mijn nichtje is bijna jarig en ze is dol op paarden. Na goed zoeken op internet heb ik een mooi plaatje gevonden. Ook met deze kaart wil ik meedoen aan de Challenge "Sketch met thema alles mag" van Hobbywinkel De Egel. Nu maar hopen dat mijn nichtje niet de kaart ziet voordat ze jarig is ;-)


Onderstaand de sketch die gebruikt moest worden:


Challenge waar ik aan mee doe:
Hobbywinkel De Egel Januari Challenge # 49


Gebruikte materialen:
- Plaatje: via internet geprint op fotopapier
- Die - Craftables van Marianne Design (CR1334)
- Die - Craftables van Marianne Design (CR1332)
- Embossing Folder Happy Birthday 
- Clear Stamps vlinders 




2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor je nichtje, heel fleurig.
    Dank je wel voor je deelname aan de sketch-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen